Cumartesi, Temmuz 26, 2008
Budget Hero - Amerikan Ekonomisine yon verin!

Internette dolasirken karsilastigim eglenceli ve ogretici bir oyunu sizinle paylasmak istedim. Eger Amerikan butcesi sizden sorumlu olsaydi ve harcayacaginiz 3 milyar dolariniz olsaydi bunu hangi alanlarda kullanirdiniz? Ilk denememde ekonomik buyumeyi destekleyen ve rekabeti arttirici alanlara ayirdigim butce ile Amerikan ekonomisini 10 yil sonrasi icin buyuk borc yuku altina soktum yani cok basarili olamadim. Oynadikca biraz deneyim kazaniyorsunuz ve keyifli zaman geciyorsunuz. Oyuna ulasmak icin yandaki resme tiklamaniz yeterli.
 
Gonderen Cenk at 2:36 ÖS | Yazinin Linki |


2 Yorumlar:


At 10:38 ÖS, Blogger Veli KOCATÜRK

oyunu için teşekkürler öncelikler. oynamayı denedim enerji savunmaya önem verdim 4 yıldız verdi. başkan olabilirmiyim?? :)))

 

At 7:33 ÖS, Blogger ozgekesim

Cenk Bey sitenizi begenerek takip etmekteyim ama uzun zamandir yazi yazmadiginizi goruyorum.Yeni yazilarinizi bekliyoruz.